wtorek, 3 września 2013

Ulubione "Jutubowiczki"

Hejka piękne ! :)

Wiem,że długo mnie nie było i poza przywitaniem nic się na moim blogu nie działo. Słabo nie? Niestety koniec semestru, praktyki w innym miejscu i różne sytuacje sprawiły,że po blogu tylko hulał wiatr.No ale zaczął się wrzesień, czasu mam odrobinę więcej i myślę,że uda mi się częściej pojawiać :P

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o moich ulubionych vlogerkach (jeśli was to zainteresuje,to z czasem podzielę się męskimi ulubieńcami hehehe ;D )


Jak wiadomo YouTube to miejsce które prawie każdy z nas,choć raz odwiedził w swoim życiu. Najlepsze miejsce do oglądania np. teledysków. I każdy ma zapewne kanał na który częściej zagląda ;) np. mój chłopak regularnie śledzi kanał Rocka czyli Remigiusza Maciaszka :) Ja jak to rasowa baba ;D lubię przeglądać Tutoriale,video-makijaże, recenzje kosmetyków i cały ten kram ;) Chciałabym wam pokazać moje ulubione osoby. Dziewczyny te szanuję za poświęcony czas i chęci... no i czasami im zazdroszczę,chociażby umiejętności ;)

  • Pierwszą z nich jest Charisma Star --> klik 




Genialna babeczka! ;)To jedna z tych dziewczyn które wg mnie mają taką urodę,że nie potrzebują nawet makijażu :) Trafiłam na nią przypadkowo,wpisując frazę " dark shadows" jako,że szukałam zwiastuna  filmu o tej samej nazwie. Znalazłam jej filmik gdzie pokazuje makijaż przy pomocy paletki NYX. Zobaczyłam i wsiąkłam ;D Kiedy ogląda się ją, czuć niesamowitą energię. Zawsze uśmiechnięta, przesyła bardzo pozytywny przekaz. Nie mówiąc już o tym,że jej video-makijaże są bardzo dopracowane, oryginalne i okraszone humorem.Wszystko z piękną scenografią włącznie.Także jeśli macie ochotę zobaczyć np. Jak umalować się a'la Jasmine z Aladyna,to serdecznie polecam! ;)
  • Druga to na pewno dobrze wam znana Karolina z kanału stylizacje2 --> klik

Lubię zaglądać na jej kanał choćby ze względu na recenzje na żywo. Dzięki temu już nie jeden produkt mi się zawidział, bądź odwidział : > Karolina podobnie jak ja zmaga się z trądzikiem ( fe! wstręcioch :/ ) i dzięki niej przekonałam się,że jednak osoby z tą chorobą mogą się  pomalować tak,że trądzik nie będzie widoczny,przy czym nie będzie to tona pudru na twarzy.Polecam ;)   
  • Tu już troszkę z innej beczki,bo chciałabym wam przedstawić Lilith Moon   --> klik          


To dla mnie skarbnica inspiracji na temat wszelkiego rodzaju upięć,warkoczy itp. Och! gdybym tylko miała dwadzieścia wesel rocznie ^^ Śliczna dziewczyna (uwielbiam jej akcent). Krok po kroku pokazuje, może z pozoru skomplikowane upięcia ale dające wystrzałowy efekt końcowy ;). To dzięki niej dowiedziałam się jak wykonuje się tzw Waterfall Braid, który tak mnie intrygował.







  • Tej pani chyba nie trzeba nikomu przedstawiać Mowa oczywiście o Michelle Phan      --> klik   

  • Michelle to już marka sama w sobie. Za pomocą makijażu potrafi stworzyć look, dzięki któremu wygląda jak sobowtór Angeliny Jolie czy Mirandy Kerr. Ostatnio dorobiła się także własnej kolekcji kosmetyków.Sama trafiałam na nią poprzez aplikację  Beauty Linx w Google Play. Nie ma tu niepotrzebnego gadania,same konkrety, a jej "good luck"  na koniec każdego video, naprawdę dodaje pozytywnej energii :) 


    Uff jeśli dobrnęłyście aż tu to naprawdę Was podziwiam :P Oczywiście moje przeglądanie YouTube nie skupia się tylko na tych 4 osobach, są to kanały które subskrybuję i przeglądam regularnie. Jeśli wpadnie mi coś w oko chętnie się temu przyglądam. 

    A wy macie swoich ulubieńców? ;> A może same wrzucacie filmiki a ja kurka pazurka jeszcze nie trafiłam na wasz kanał ? :P                            

    Dzięki :))

                           



    źródło: Youtube,Weheartit

    3 komentarze:

    1. ja filmików nie nagrywam bo nie mam odpowiedniego sprzętu, ale polecam Ci kanał nissax83 - rewelacja ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. A widziałam ją nie raz i bardzo fajna dziewucha. Ostatnio w oko wpadły mi jednak filmiki Zmalowana'ej ;)

        Usuń
    2. Ja lubiłam oglądać Cutiepiemarzia ale coś pousuwała i poukrywała filmiki z makijażem... a szkoda były genialne :)

      OdpowiedzUsuń