czwartek, 4 lutego 2016

Świetnatna stronka dla maniaków suplementów,organicznej żywności i eko - kosmetyków ;D

Witajcie!!!
Bardzo długo mnie nie było... Tak tak wiem, miałam wrócić ale natłok spraw spowodował, że ostatnio ciężko mi się skupić choć na jednej rzeczy. Kiedy patrzę na ostatni wpis z maja, to aż za głowę się łapię ile produktów od tamtego czasu mogłam zrecenzować... Dobra koniec wstępu :P

Dziś chciałam Wam przedstawić ( jeśli jeszcze o niej nie słyszałyście) extra stronę, poświęcona suplementacji, zielarstwie, urodzie, a także żywności wegańskiej :P Mowa tu o iherb.

Jest to nic innego jak amerykańska drogeria, gdzie dostaniecie: od witamin poprzez artykuły dla dzieci, zioła, wegańskie artykuły żywnościowe, czy kosmetyki ekologiczne. A co w niej takiego niezwykłego? Przede wszystkim iherb to:

  • mnogość artykułów - w samych witaminach i suplementach można przebierać
  • międzynarodowa i co ważne, tania przesyłka - już od ok 16 zł
  • możliwość wybrania polskiej waluty, co sprawia,że nie musicie przeliczać samodzielnie dolarów na pln
  • mnóstwo zniżek, akcji promocyjnych, program lojalnościowy, a także zakładki z przecenionymi produktami, czy artykułami na wypróbowanie ( czasami można dorwać np. krem do rąk za 0,41 gr )
  • dla fanek  kosmetyków- sporo ciężko dostępnych w PL marek np. E.L.F., a także pędzle Ecotools czy Real Techniques w atrakcyjnych cenach :)

Jedynym minusem jest fakt,że o ile ceny nam się przewalutowują na pln, to już sama stronka jest dostępna tylko w kilku językach. Jednak zawsze można poprosić wujka Google o pomoc :P

Tak czy inaczej mam nadzieję,że choć troszkę Was zachęciłam do odwiedzenia. :))
 Na koniec jeszcze dwie niespodzianki :P
  • Po zarejestrowaniu się i wpisaniu tego kodu promocyjnego  CRJ623 dostaniecie 5 $ zniżki na pierwsze zakupy ! To całkiem sporo :P
  • Jeśli jak ja jesteście maniaczkami kosmetyków, to w ramach promocji do 10 lutego na wszystkie produkty Beauty jest dodatkowo 20 % zniżki. Nic tylko korzystać :P
Miłego dnia i trzymajcie się kochane....Buziole :**
Lavendowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz